روزهای شلوغ

/ این روزها گلیم خودم را بهتر از آب بیرون می کشم.با احترام می توانم مقابل آدم های فضولی که طی تحقیقات کثیرشان هنوز موفق نشده ته و توی قضایای زندگی خصوصیم را درآورند بایستم و درمقابل سیل سوالات شان خم به ابرو نیاورم، بلکه با لبهای خمیده و لبخندی ملیح بگویم برای شما چه فرقی داره؟!

// قربان خدا بروم! شاید حکمت ان مع العسر یسرا را تا حدودی درک کرده باشم اما این حکایت نیش و نوش باهم و کنارهم را ملتفت نمی شوم! شادی و غم توام، بغض و خنده ! بیچاره عضلات صورتم!

/// شماره خانه آینده مان را توی گوشیم با عنوان آشیونه عشق ثبت می کنم و الان حس قناری هایی را دارم که مدام آواز می خوانند.

//// در وقت نیاز آدمها دوستان واقعی را می شناسند.آنهایی که همیشه مدعی کمک اند با آنها که واقعا باری از روی دوشت برمی دارند، زبان بازها و صادقان از هم تفکیک می شوند.حسابش را بکنید تمام طول عمر با عمه ات خوب و محترم بوده ای بعد وقتی عمه خانم اسم وسیله ای بی مصرف برای جهیزیه می برند و میگویند حتما باید بخری و تو مخالفت می کنی، ایشان به گریه می افتند و می گویند به من بی احترامی کرده ای! و من و جمع هاج و واج به ایشان نگاه می کنیم که چی شددد؟!! مگه چی گفتم من!؟؟؟

///// باباها فرشتگانی هستند که بال هایشان را برای پرواز و آرزوی فرزندان شان پر پر می کنند! (واژه " بعضی" را به اول این جمله دوست داشتنی اضافه کنید.چون خوشگل بود حیفم اومد تخصیص بزنمش!)

۲
آوانو
۲۹ شهریور ۱۴:۰۴
برای رسیدن به هدف،باید از مرز خستگی گذشت؛باید نیرومندتر از توان خود بود 
(گروتوفسکی)
خانوم ِ لبخند:)
۱۲ مهر ۲۳:۵۲
امیدوارم الان دیگه روزهای شلوغ و البته پر دردسر و دوست داشتنی اون روزها، به روزهای پر آرامش و آروم و دوست داشتنی این روزها تبدیل شده باشه آبی جان : )
سبح ان
۱۵ مهر ۱۶:۲۲
دوست هیئتی! سلام
عزاداری های شما مورد قبول درگاه الهی

هیئت مجازی کتاب قصد دارد در ایام محرم و صفر برای تکمیل بخش "کتابخانه ی حسینی" خود به معرفی آثاری پیرامون امام حسین (ع) و قیام عاشورا بپردازد.
از شما همراه گرامی خواهش می شود در صورت داشتن پیشنهادی برای این ایام به هیئت مجازی کتاب مراجعه نموده و پس از اطمینان از تکراری نبودن عنوان کتاب ،معرفی خود را برای ما ارسال نمایید.
امید که با گسترش فرهنگ عاشورایی اجر معنوی خود را از خاندان کرامت (علیهما السلام) دریافت کنید.
با تشکر
هیئت مجازی کتاب
چشم به راه معرفی کتاب های شما هستیم
www..heyateketab.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان