کل یوم عاشورا

استاد وسط حرف های امروزش جمله ای گفت که من را حسابی ترساند!

 به نقل از "آیت ا... بهجت":

                                       همه ما شمر بالقوه ایم!


                                                            


۳
آقاگل ‌‌‌‌
۰۸ آبان ۱۴:۴۸
آیت الله بهجت این حرف رو وقتی می زنه، وقتی خودش رو هم خطاب قرار میده و نمیگه همه شما یا همه آنها میگه همه ما شمر بلقوه ایم. این تن و بدن من یکی رو بدجور به لرزه میندازه. آیت الله با آن همه خلوص ایمان داره این حرف رو در مورد خودش میزنه. وای به حال من نوعی. وای به حال من. ...
پاسخ :
دقیقا گرفتید ترس منو!
هولدن کالفیلد
۰۹ آبان ۰۰:۵۳
البته بهجت هستن ایشون!
پاسخ :

درست شد:)

פـریـر ...
۰۹ آبان ۲۲:۴۹
من دقیقا حرفم مثل آقاگله...دقیقا...
وای بر حال ما...
می فهمم این ترسو...
شمیم عشق
۰۲ آذر ۱۵:۳۲
بله /ف شمر بالقوه ایم ... 
خدا کند که بالفعل نشود روزی ... 
پاسخ :

آمین

زهرا
۲۴ بهمن ۱۱:۴۵
هوم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان